Walked Outta Heaven

Goddag

Jag kan knyta klackskor och njuter av att bära på gråstenar.

chique.se, bikbok, urbanoutfitters.com, stayhard.se, colorez.se . VÅR KOM, KOM TILL GBG!

Gårkvällen var precis vad jag behövde, på alla sätt och vis höhö. Vi fick inte stå alltför lång tid i kön, eller det kändes inte som det iallafall. Annars brukar Sticky mest bara vara en kö, en lång sådan. Sedan sattes kalaset igång och partyfötterna började rycka, dansadansadansa. Kvällens entourage bestod av Fortes, Fanny, Apan och äggparet. Thanks y'all! Topfloor är alltid lika kul och alla blir alltid fetans glada, det finns ju dansgolv för alla smaker lixom. Själv hoppades jag på mer hiphop på toppen, lite fick vi ändå. Lite godingar från 80-talet. Det mättade min musikaptit. Sa jag att jag var fast med min lilla systers illa musik under flygresan till finne-land? Vi snackar Gurujosh möter PussycatDolls möter den gnälliga "If I were a boy"( if I were a hoe *remäääx*), nånståp. Jag behövde riktig musik, djn gav mig ett smakprov. Nu blir det antingen en träff med H eller skvallerblaskor och kaffe. Holla på luren, vettja.



Did you hear about the rose that grew
from a crack in the concrete?
Proving nature's law is wrong it
learned to walk with out having feet.
Funny it seems, but by keeping it's dreams,
it learned to breathe fresh air.
Long live the rose that grew from concrete
when no one else ever cared.


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: anna

Haha ja du fick då vad du behövde bevittnade jag. Länge.

2009-01-30 @ 21:24:13
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Postat av: Evelina

anna: me see. me want. me gets!

2009-01-30 @ 23:26:19
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: OSCAAAR,

Gud va cool bakgrundsbild !

2009-01-31 @ 10:44:24
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Evelina

oscar: tack, det är liselotte watkins illustrationer :)

2009-01-31 @ 12:59:40
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0