Sweet Dreams


Från Vogue

Yes då var jobbet avklarat sen tog jag mej en tripp till Ida på Donkan fick lite mat i magen och trevligt sällskap, tacktack! Sen bar det av hemåt, en lugn kväll bra då kan jag ta igen det imon plus extra timmars sömn om jag nu lyckas komma i sängs i tid då haha men det ska la gå är ganska så trötter! :) Imon får jag skjuts av Mammi också hon vägrar visst använda den andra bilen av någon okänd anledning och eftersom den andra bilen tydligen är för dyr för att råka krascha med får inte jag använda den, get the picture? Hahaha okej jag är inte bäst på att köra, men en krasch skulle inte behöva betyda att det var mitt fel finns ju en hel del idioter på vägarna menmen så är det! Nä nu ska jag fixa min lunch sen somna till någon film!

Sov så sött!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0