Teenage Boss

Godkväll

Jag kan smuggla tugummi från Tyskland och njuter av att se på när Anna himlar.

Bilder: Urbanoutfitters,Lookbook,Vogue,Chique,Google

Nej, jag har inte viftat iväg riktigt ännu! Still here. Har bara varit trötter & upptagen med att vika tvätt, vara mentalsupport för dagens modell. DramaBaba did a grrrreat job today, SexyBaba haha. Att ni vågar, alla ni som skaffar(haffar) fram en fotograf och poserar glatt framför cameran. Jag har lixom inte tillräckligt med självfötroende till sånt, därför håller jag mest till i bakgrunden fifflandes med mina läppglans. Ibland rycker jag in när något ser knas ut, annars sitter jag & garvar. Inte för att något är roligt direkt, bara för att. Kanske för att det är fel tid punkt, man fnittrar ju alltid när man inte får just det. Åh nej, Tess bilder på mig (aka POP-EYE) räknas inte till.. inte för att du inte är en riktigt fotograf (för du är apduktig mami) utan för att det mer var något spontant. Och för att jag har biffiga triceps, gracias MrÄgg. Well nu ska jag fortsätta bygga på the jumbos med lite glass, Glassbilen var ju här igår hihi.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0