The Renaissance

Godkväll

Jag kan skriva med tuschpennor och njuter av att klippa sönder leggins.


Vogue

SMURF, Fortes! Höhö. Nu är jag klar. Hur mycket som ska slängas räknar jag ihop senare, först ska dem andra gamarna i huset rota igenom högen. Smyckena ska vi inte ens gå in på, en fet klump av krims&krams. Scarfernas plats löste jag genom att knyta upp dem alla på en galge, färgkordinerat såklart. Bältena rullades ihop och las fint i en gammal skolåda som jag passande skrivit BÄLTEN! med spritpenna på. Om jag är nöjd? Ja! Men fråga mig det om en vecka, då lär allt vara tillbaks i  "ordning&reda"(läs:oreda). Nu behöver jag sömn, för mycket nytta gör nämligen min blonda skalle trötter.





Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0