Det Kommer Dagar

Nu har jag suttit och letat upp lite bilder att sätta ihop i ett kollage igen, hon har cool stil !


Agyness Dayn

Åhh jag har fått en längtan nu, eftersom jag antagligen inte kommer få uppleva någon snö så kanske jag borde börja se framåt. Ja med tanke på mitt umgänge så blir det nog ingen snösemester TYVÄRR! Om det mot oddsen ändå skulle råka bli något så kommer jag bli Ö V E R L Y C K L I G ! :D Men jag längtar även lite till när man kan rensa om i garderoben och fylla på med lite nya vååååårkläder, jag ser framförallt fram emot en ny vårjacka! För var dag jag kollar in i min garderob är det samma reaktion fylld med kläder men inget att ha på sej hahaha jag vet det låter lite knäppt men så är det, jag kan gärna gå runt i mina sjalar och hoddie-tröjor ett tag till men jag vill ha lite sol så man ser något slut på slasket! :) eller så söker jag bara en anledning till att få shoppa lite nytt hahaha ! ;D

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0