Bride Wars

Godkväll

Jag kan göra surgubbar surare och njuter av att övderdosera maträtter med Sabal.

H.Slimane, Vogue Paris

Tänkte skutta iväg & kolla på film, kom på att det är här man gör det. Så snart blir det Bride Wars för min del. Idag fick jag uppleva något jag aldrig upplevt innan men lär göra igen, Kvibergsmarknad. Ja, det är en upplevlse.. om man bortser från asstaffset var det en blast. Tack till Anna för att du har knasiga familjemedlemmar med sinne för business, annars hade jag aldrig hamnat på stället. Kan ni skryta om att ni varit på ett ställe där affärsidén går ut på att sälja ägg och datorer? Det kan jag hähä! Goa muffins till frulle fanns det med. "Baxade telifåner", guccibälten, underhållande lajvmänniskor.. Kvibergsmarknad is the shh. Nu får jag sätta på filmen, hoppas på fler filmer innan jag slocknar för kvällen. Trött blir man tydligen om man går upp för tidigt. Förresten sågs My Bestfriend's Girlfriend igår, den får 4/5 Toast! (Y)

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Maria

på tal om filmer! gå å se austrailia =) den e bra. Skit söt unge med hihi pussa

2009-01-18 @ 22:04:33
URL: http://mariabe.blogg.se/
Postat av: Evelina

maria: ah har velat se den ett tag, det är ju typ samma person bakom titanic .. och den rullen älskar vi!

2009-01-19 @ 10:44:00
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0