Cobrastyle

Godkväll

Jag kan hitta okända rivsår på mina händer och njuter av att få mina tår knäckta.

Kapade bilder från Apan.

OJ OJ OJ! Min nyår var nog den bästa hitills, allt gick (nästan) galant. Fastän jag saknade några personer vid min sida, var det godis. Vi dansade, chippa, drack, åt, kissade, ramlade, gick, satt, andades och massa andra roliga stuff. Och första dagen på år 2009 spenderades på samma sätt som resten utav Sveriges befolkning, höhö. Dag nummer två däremot var det dags för shopping, eller något försök till det iallafall. Fattig REA i år, när det gäller kläder men sko-rean var thumbsup. Mer bilder på min nyårsoutfit poppar la upp snart.








Piz!/ Evelina


Kommentarer
Postat av: ida

tjuuv ;) min snygga bilder!

2009-01-03 @ 01:08:08
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

ida: skrev ju faktiskt källan hehe, jag vill ha mer ! ;O

2009-01-03 @ 11:45:44
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0