Scumbag

Goddag

Jag kan tillaga Lasagnette och njuter av att gå i trasiga skor.

Joshua Petker

Hur kan man översätta worthless scumbag till värdelösa tepåse? Hur kan man därefter låta översättningen användas i en filmtext? Så många fel och så få rätt i den meningen.. i den filmen. Säger inte vad det var för någon rulle heller för den delen, varken rättvist mot mig eller översättarens rykte. Jag har gjort läxan som DramaBaba gav mig, undrar om den gav oss något? Jag hoppas på vårat hemliga projekt, YES WE CAN! Sverige- hela världen snackar om att det kommer att bli ett tufft år för oss alla. 2009 blir knapert. Att vissa kan vara så bittra över ett skifte, come on? Andra (inkluderat mig själv) tror att detta kommer bli möjligheternas år. Så till er andra suckers: tänk på att man måste gå igenom svåra tider för att uppskatta dem som är bra.


Piz!
/ Evelina

Kommentarer
Postat av: bejb

haha, klart att 2009 blir grymt, får ju gå på systemet efter imon:D

2009-01-09 @ 20:34:23
Postat av: Evelina

bejb:det ska firas, skål på den du!

2009-01-09 @ 20:43:35
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0