Let It Rock

Min tredje och sista lediga dag i rad hör och häpna, inte ofta man får en sån långledighet, men den gick lite för fort faktiskt! :) Idag har jag en sån skön långsovmorgon, kom upp vid 12 och med tanke på att jag inte somna allt för sen igår så fick jag ett par härliga skönhetssömnstimmar hahaha gott snack som man säger i Skåne! :D Jag går upp och upptäcker att huset ligger tyst och öde yeeeeeees oh happy day! Hahaha så skönt att vara all alone hemma så det var bara att vrida upp volymen och mumsa upp pizzan som blev över från gårdagen :D Sen har jag lekt lite hemmafru också och dammsög hela huset, jag är en sån duktig tjej även om jag inte gör det frivilligt! Haha :)



Idag är det visst fredag och helgen har precis börjat, känns lite skumt med tanke på nyår så känns det som om helgen just tagit sluuut men icke! Jobb är väl det enda som är planerat inför helgen annars blir det nog ganska så lugnt skulle jag tro. Nu ska jag läsa lite i min nya VR och dricka upp min CocaCola mums på det! :D

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0