Den dagen, den lyckan! :)

Okej jag har bestämt mej den BÄSTA dagen i hela mitt liv upplevde jag under 2008 det var dagen jag gick upp halv fem på morgonen och fick min älskade kamera som nu tyvärr är sönder, jag gick upp och fixade mej fin och på med mössan! Hämtade upp Goffe vi var glada och spända, hade champangefrukost i nån lokal i Kärra skrev i varandras mössor, sjöng, pratade minnen och var helt OTROLIGT glada ! Efter gruppfotot trippade vi alla glada i mössorna och sjöng för full hals till bussen, folket kollade, skrattade och såg våran lycka! Vi gick på bussen blåste i våra tutor och sjöng som bara den busschauffören höll för öronen och resten på bussen skrattade. Hela vägen var det kort, sång och även lite dans sådan lycka den som gjort det förstår. Väl framme sjöng vi genom hela skolan och lärarna bara skrattade, inne i logen var ett ganska så tyst gäng samlade då vi redan hade börjat fint folk kommer sent säger man va? Hahaha in kommer vår klass och några andra vi stött på under vägen och skriker mer än någonsin, tutar osv så bra alltså! Sen blev det tal från lärarna, vidare mot idrottshallen där rektorn, några lärare, kören osv hade sina framföranden. Sen var det att kolla in flaket och äta lite i bamba för sista gången, mer sång och tal. Tillbaks till logerna där betygen delades ut, presenter lämnades, lärare fällde tårar och alla små flickorna var så lyckliga! Alla går upp mot utgången väntar på att få bli utsläppta, pratar och skrattar. Så efter en lång väntan blir det våran tur DAAAAAAAAMN sicken känsla jag svimma nästan av glädje, vi hoppa och sjöng på scenen! Den dagen, den dagen alltså DEN DAGEN var den bästa, jag hade så gärna velat uppleva den igen bara den dagen! Allt annat senare var ju bra också resan på flaket, hem och se alla som var samlade för MIN skull, allt prat, massa fina saker, allt annat finns så mycket att nämna som inte kommer fram nu och sedan STUDENTFESTEN! Asså alla dom 24 h tackar jag för tacktacktack! :D


En lycklig flicka! :)

Tillbaka till det jag bestämt mej för, nytt år och nya möjligheter har jag både läst och hört. Även om Studenten är ganska så oslagbar så ska jag få uppleva ett sjukt bra år, mycket förväntningar, drömmar osv som jag ska försöka göra något åt och jag är bara sååååå taggat! Min näst bästa dag i mitt liv kommer bli dagen jag packar allt, tar alla kartonger, låser upp min egna lilla lya och flyttar ut yes det ska hända har jag bestämt! :D Jag väntar på mitt sista papper innan jag drar till banken och efter det letar som bara den. Efter en ledig dag hemma har jag bestämt mej jag ska ut härifrån hahaha! :D

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0