Zock On!

Godkväll

Jag kan skratta till mig en hostattack och njuter av att åka på okända vägar.

Tack för aftonen kära Fortes och tack till den som skrev storyn till Yesman. Fett inspirerande. Detta året folks, då måste det hända något.. orkar inte stå och vänta på bättre tider. Jag ska göra tiderna bättre! 2009 ska bli mitt år, ditt år! Ett nytt år med nya exotiska möjligheter. Imorgon ska jag dokumentera my-things-do-before-i-die-list. Det låter mer dramatiskt än vad det är och nej jag menar inte att jag ska dö detta år *tar i trä* utan att jag ska skriva kontrakt med mitt framtida jag. På "top 10 listan" har vi b.la att kyssa Wade Robson, att förklara min kärlek till Pharell Williams och att plocka potatis. Alltså att plocka potatis direkt från jorden, liksom hur coolt är inte det?! Well kära läsare(pluralis) innan big shh starts poppin får jag(singularis ;]) sussa någa timmar. Kom ihåg att varje Ja är en väg till något bra, nästan.


Drama Mama et Drama Baba inleder det nya året like Lindsay does.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0