Brand New

Goddag

Jag kan svara på sms och njuter av att titta på min nya kaffekopp.



Min bikini är inte någe rem i röva, hörre dudu! Och ja vi ägde rutchkanorna, vi 19-20 åringarna (äntligen, 19år) som misstogs för skolbarn. Rabatt fick vi iallafall, sa ju till er att det gynnar en i längden att hänga med svenska pygméer. Vi fick bara en tillsägelse (yäy!), för att vi råkade åka fyra personer i tuff-tuff-tåg. Badvakten var nog inte sur över det egentligen, det var nog flodavågen som vi skapade med detta som gjorde honom grinig. Att leka laglös kan vara kul ibland, vi är så tuffa så. Idag blir det mer kaffedrickande ur min superglammiga kopp (tack för den DramaBaba), promenad i det goa vädret, en träff med flickvännen och jobbsök/hushållssysslor. Trevligt, trevligt.


Coco-loco, Vogue Paris

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: anna

va rädd om koppen nu iaf ;)

2009-03-05 @ 23:55:30
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Postat av: Evelina

anna: promise dude!

2009-03-06 @ 09:17:16
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0