Don't Fight The Feeling

Godmorgon

Jag kan splittra glas och njuter av att rita med mina nya akvarellpennor.


Foto: Okänd

Det var en gång två unga kvinnor, en vid namn Anna den andra idioten kallades Eve. Denna gång var det en kvälls promenad i centrum som förde dem samman. Dem skrattade, tuggade tugummi, skrattade mer, tracka töntar via sms, skrattade lite mer fast mer elakt än innan, drack överheta vätskor från MC-muggar, knaprade på cookies och hade otydliga konversationer. Senare blev det tid för confessions, Eve hade gjort något dumt och bad om ursäkt INNAN hon berättat den ledsna nyheten. Någon(läs:idioten) hade krossat det finafina kollaget som Anna tagit sin fritid åt att pyssla ihop, strax efter upplysningstiden fick någon en spark på smalbenet. Det blev inget blåmärken men det räknas ändå. Det var inte så skönt som jag hoppats på. Vi-som-fått-våra-kollage-krossade-av-Eve-gruppen, coming up .. soon at Facebook! Nu ska jag ta mig an dammråttorna i rummet mitt, vi hörs senare dear readers.


Låten, går på om & om igen i WindowsMediaplayer.
Och gissa om jag är glad över att ha riktig RnB tillbaks till världen, BadBoys.. Big Up!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

hur lyckas duuu ? :|

2009-03-06 @ 13:44:14
Postat av: Evelina

ida: otur .. i guess, det var vindes fel! :(

2009-03-06 @ 17:34:41
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0