Fye Up

Goddag

Jag kan koka köttfärs och njuter av att skära sönder gurkor.


Foto: Okänd

Jag är en riktig guacomole-maker. Min sås är godast i stan, så det är bara att holla på luren angående den hemligaingrediensen inför tacos-målet. Och under tiden ni slår mitt nummer kan ni ju lyssna på dessa söta mixtapsen, kom ihåg att dem båda är nyfödda artister.


James, The Machine- Fuck Swag :
lite nybörjarflow över det hela, goa lyrcis.. ännu skönare personlighet. Tipsar tracksen- Changes, Back Magic & The Love Song.


Marcel från 2Much, (MARS)cel- R&Beast :
man frågar sig varför han gömmer sin vackra röst bakom auto-tune, Kanye kan komma undan med det likaså kan T-Pain .. men killen du kan sjunga påriktigt!

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0