Kissing In The Rain

Godkväll

Jag kan snatta lypsyl från fickor och njuter av att bli klappad på pannan.



Jag (kl. 08.00 innan morgonkaffet), JoJo, Fortes & Fotografen [090308]

Hähä, ett grattis är mer än noll. Själv har man käkat gröncurry och karamelltårta i dagens ära. Grattis till er kvinnor, flickor, mammor, systrar och döttrar världen över .. se nu till att tillgodose våra behov lite extra idag - den internationella kvinnodagen jihoo! Och angående min helg.. så har den varit fylld av aktiviteter som dragit mitt intresse från lilla datorn här. B.la. rainwalks, besök hos biosalongen (Män som hatar kivnnor, svenskt OCH underhållande mhm!), balklännings-jakt med trollet från Trollhättan, saftdrickande i Majorna, kaffedrickande i centrum, bitchfights per telefon, skinande på Pusterviks scen och CV-putsande. Nu ska jag på dejt med Robert Langdom, vi ska lösa några mord i Vatikanstaten därefter sova för imorgon inleds en ny vecka.



Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0