Sisters Over Blisters

Godkväll

Jag kan fnittra åt fula bandanas och njuter av att sova påslakslös.


Foto: Okänd

Påslaks-lös? Alltså med ett täcke utan påslakan är det jag menar, men tungan vägrar uttala ordet korrekt. Tungan vill trolla fram påslaks-lök istället för påslaks-lös, med chingchong accent. Weird, i know. Ordet är påhittat, jag tror INTE att det går att slås upp i SAOB.. tyvärr. Well nog med sånt trams och mer om morgondagens trams. Imorgon är det äventyrsbadet Åby som gäller, här ska det invigas rutchkanor serrö! Jag & några apor åker dit vid lunchtid och lämnar stället när tårna börjat russna till. Så nu vet ni vart ni ska kika om ni vill se min bloggpartner i stringbikini. Jag vet nog allt att du kör på den där Baywatch-looken i klorinhallen, Fortes!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

omg de kommer bli as as as as nice jöööh :D fett jao!

2009-03-04 @ 01:30:30
Postat av: Evelina

ida: jag kan inte andas ordentligt, är sååå exalterad :O

2009-03-04 @ 10:41:52
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0