Partyhelg var det ja!

Det blev en bra partyhelg, det är inte så ofta längre som vi drar ut två dagar i rad känns det som om man jämför med  förr haha! Ifredags gjorde jag iordning mej hos Ida vi hade lite svårt att välja outfit och grejer, Fanny hann komma förbi också innan vi var klara. Det blev Chez då vi bestämt att det skulle bli en hyfsat lugn utgång, men det var jättetrevligt. Lite folk man inte sett på ett tag, trevligt sällskap och rolig musik. Vid stängningsdax bar det av hem till Ida för lite sömn.

Lördag, jag åkte hem när Ida åkte till jobbet. Eftersom jag hade en väldans magvärk gick jag och la mej i två timmar, fick sen kämpa lite för att komma upp. Men tillslut börja jag fixa mej, laga mat sen åkte till Tess syster där kvällens sällskap skulle hålla till Tess, Eve, Johanna och jag. Mycket mysigt med gamla godingar från sterion, massa prat och trevligheter. Vi åkte till Järntorget det är inte ofta vi är där men jag har hört det finns en del ställen som vi borde prova på om vi vill till nått nytt ikväll blev det Pustervik det var ett intressant ställe man jag nog inte kommer springa ner hahaha men det blir vad man gör det till och trots att vi inte visste vad det var för musik så dansa vi ändå på golvet och på scenen, så det ska vara! :) Innan hemgång blev det mat, sen trippade vi åt varsitt håll.
Tack för en trevlig och rolig helg! :)


Min aptisha :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0