På äventyr med flicksen!

Skrev ett aplångt inlägg igår och preeeecis när jag bara skulle leta upp en bra bild och publicera så var det läggdax för mammi och hon stängde av internet gaaaaaaaah!!! Jag blir så trött, så orkar inte skriva lika mycket idag, även om det nog inte är läggdax ännu.


Stringbikini? NEJTACK! Eves bikini var mer lik en stringbikini än min höhöhö! Men vad säger du bloggpartner vi var bruna i alla fall!! Hahaha :D Vi fick en trevlig dag på badet i alla fall, trodde det skulle vara lite större men det var kul ändå! Det hela börja med att Eve betalar billigare än hon skulle och försvinner sen är det nästa person och hon som jobbar säger ajuste jag glömde fråga: har ni fyllt 17? HAHAHA omg ja det var ett tag sen 20 nästa helluuu :) Men det var antagligen för att hela simhallen var fylld med skolklasser, så hon tänkte säkert att vi måste vart med dom. Yesbox vi åkte massa, bada i bubbelpoolen, lekte i bassängen, åt glass och basta. Riktigt härligt faktiskt, vi får snart ut på nya äventyr flickor eller ha en middag som vi gjorde deal om men som vi inte lyckats hålla! Tack för idag flickor! :)


Sooooooommar !

Ciao, Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0