Fuck Swag

Godkväll

Jag kan måla med penslar mellan tårna och njuter av att bli slickad i ögat.



Jag med drama-mama-masken och söt Sofia. [280809]

WOW. Amazing night with amazing ppl. Goa presenter, goa drinkar och go musik. Röjjaftonen började småblygt på Chez Amis, när följet hade fått i sig tillräckligt med bränsle brummade vi mot Bryggeriet. Första gången för mig på "Bryggan", helt okej faktiskt. Men det blev fick bli några piskrapp i dj-båset innan gubben började spela riktig musik. Då faen! Rumpskak, svullna kindben, nerbelysta platser, skavsår, mojitos, sköna vakter och min nya M.J handske! Jag saknade Blomman, MsMarocco & Fotografen lite grann, men det tar vi igen göbbar! Tack till alla delaktiga, t.om. idioterna i kön, ni respektlösa mansgrisar. Jag skiter i er promillehalt, ni har absolut ingen som helst rätt i att kalla kvinnor för snusksnask.. what so ever. Men tack till er med, y'all haters keeps me going. Och förlåt till Apan för att jag börja sjunga Ain't nothin but a gangsta party (8) under ditt fylle-födelsedags-tal.

- du är söt
- du luktar körv

- tar eventuellt med en man till ditt kalas, that will be my gift 2 you haha
  vänner som förbereder ens offer, slå det ni!

- once you go black, you never go back
- fel! once you go black, you come runnin back

- aha men varför var inte du på Lloyd Banks spelning?
- njae, kände inte för att betala 50Cents lön idag.

- Evelina var namnet.
- Är dt så?
- Nä, jag bara sa så för att vara lustig
- Va? Själv heter jag..
- Är det så?
- Va?
- Jag heter Salmonella, jag ljög tidigare
- Va?
- ...
- ...

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0